"

Koiravalokuvauksen työpajat kesä 2019

Työpajat on suunnattu niille joilla on jo järjestelmäkamera, ja jotka kuvaavat nyt automaatti/puoliautomaattiasetuksilla. Kurssilla käydään läpi tärkeimpiä asetuksia kamerasta, sekä mitä aukko, suljinaika, ISO jne tarkottavat käytännössä, ja mitä koirien kanssa näissä tulee huomioida ja kuinka syväterävyysaluetta kannattaa hyödyntää. Teorian jälkeen harjoitellaan käytännössä kuvaamista ja viimeisessä työpajassa käydään läpi kuvankäsittelyn perusteita. Koirakuvauksen työpajat järjestetään seuraavasti:
– sunnuntaina 28.7 klo 10-14 keskitytään potrettikuvaukseen
– lauantaina 3.8 klo 16-20 keskitytään liikekuvaukseen ja
– sunnuntaina 4.8 klo 11-15 kuvankäsittely (tarvitset oman koneen ja Lightroom ohjelmiston)

Paikkana on aina TamSKin hallin kanttiini (teoriaosuus) ja valokuvaus tapahtuu ulkona hallin ympäristössä. Työpajojen vetäjänä toimii Tytti Käyhkö. Työpajaan mahtuu 7 henkilöä ja osallistumismaksu jäsenille on 35 euroa/kerta ja ei-jäsenille 50 euroa/kerta. Etusija on jäsenillä.

Ilmoittautuminen avautuu 18.7.2019 klo 20.00 ja kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisen linkki tässä . Ennen klo 20 lähetettyjä ilmoja ei huomioida.

Artikkelin kirjoittaja