Tamskin Facebook-ryhmät

Facebookista löytyy kaksi Tamskin fb-ryhmää: TAMSK ja TAMSK (VAIN JÄSENILLE). Molemmissa ryhmissä tiedotetaan koulutuksista, kursseista ja kisoista, mutta vain jäsenille tarkoitetussa ryhmässä käydään paljon jäsentenvälistä ja seuran sisäistä keskustelua ja se onkin löytänyt mahtavasti paikkansa seuran sisäisenä keskustelu- ja tiedotuskanavana.

Vain jäsenille tarkoitettuun fb-ryhmään voivat hakea kaikki, joilla on vuoden 2016 jäsenmaksu maksettuna SEKÄ alaikäisten jäsenten huoltajat (huoltajat: laittakaa Facebookissa Katri Murelle yv siitä kehen nuoreen ryhmäänpääsypyyntönne liittyy). Seuran jäsenmaksun eräpäivä on tammikuun lopussa. Oikeus pysyä vain jäsenille tarkoitetussa ryhmässä säilyy jäsenmaksu maksamalla eli muistakaahan maksaa se 🙂

Uudet jäsenet: siitä kun maksatte jäsenmaksun, siihen että jäsenmaksusuorite näkyy jäsenrekisterissä, voi mennä useampikin viikko. Mikäli haluatte vain jäsenille tarkoitettuun ryhmään heti jäsenmaksun maksettuanne, laittakaa kopio jäsenmaksun kuitista Katri Murelle. Esim kuvankaappaus kuitista kelpaa vallan hyvin.

Jos olette hakeneet ryhmään eikä ryhmäänpääsyssä näy tapahtuneen edistystä, käykäähän vilkaisemassa Facebookinne Muut-kansio.